Dohányzásellenes egyesület. Dohányzásellenes hónapot indított a kalocsai Octopus Egyesület

Védjük meg a fiatalokat!
- Nemzetközi Ifjúsági Dohányzás Felmérés összefoglaló tanulmány letölthető: itt.
- Hogy leszoktam a dohányzásról és lefogytam
- Dohányzásmentes Világnap
- Dohányzásellenes hónapot indított a kalocsai Octopus Egyesület | BAON
- Leszokni a dohányzásról 38 évesen
A világnap célja, hogy felhívja a figyelmet a dohányzás járványszerű terjedésére, valamint azokra a megelőzhető elhalálozásokra és betegségekre, melyeket okoz.
A Dohányzásmentes Világnap minden évben más-más témára fókuszál a dohányzással kapcsolatos egészségi és egyéb kockázatok, valamint a Dohányzás-ellenőrzési Keretegyezmény intézkedései témakörében. Védjük meg a fiatalokat a dohányipar manipulációjától és előzzük dohányzásellenes egyesület, hogy cigaretta, dohánytermékek, és egyéb nikotint tartalmazó termékek használójává váljanak A dohányipar évtizedek óta szándékosan alkalmazza a fiatalokat célzó, agresszív stratégiáit, hogy megnyerje őket a dohánytermékek cigaretta, egyéb dohánytermék, nikotint tartalmazó termékek, e-cigaretták, vízipipa, stb.
Pontosan kiszámított és megtervezett stratégiát alkalmaznak a termék designtól a marketing kampányokig hogy megnyerjék az dohánytermékek használóinak új generációját, hiszen pótolni kell az évente több millió, dohányzással összefüggő megbetegedésben meghalt embert — az új fogyasztókkal, a fiatalokkal. Habár az elmúlt években csökkent a dohányzók dohányzásellenes egyesület, a dohányzás visszaszorítását célzó intézkedéseknek köszönhetően, még többet kell tennünk, hogy megvédjük a fiatalokat.
- Dönts a leszokás mellett!
- Hogyan lehet a férjét lehagyni a dohányzásról
- Hazai és külföldi adatok, tanulmányok | Dohányzás Fókuszpont
- Hogyan lehet segíteni a dohányzásról leszokó hajóknak
A dohányipar szándékosan árusítja a halálos függőséget a fiataloknak, mivel pontosan tudják, hogy ha valaki a as évei előtt kezd el dohányozni, akkor sokkal nagyobb az esélye, hogy függővé váljon, és kisebb esélye van a leszokásra felnőttként.
A as Dohányzásmentes Világnap célja Leleplezni és bemutatni a dohányipar és a hozzá kapcsolódó iparágak által alkalmazott manipulációs taktikákat, különösen a fiatalokat célzó marketingfogásokat, mint például az új termékek, új ízek és egyéb vonzó tulajdonságok bevezetése.
Tegye le a cigarettát és érezze az előnyöket!
Megismertetni a fiatalokat a dohányipar és a kapcsolódó iparágak szándékaival, melyek célja, hogy rászoktassák a jelen és jövő generációit a dohánytermékek használatára. Ösztönözni a véleményformálókat előadók, közösségi média szereplők, influencerek, vagy a helyi, kisebb közösségek kulcsszereplő, iskolai közösségek szereplői hogy védjék meg a fiatalokat és vegyenek részt a dohányipar elleni harcban. Legyen minden nap dohányzásmentes nap Hogyan manipulálja a dohányipar és a hozzá kapcsolódó iparágak a fiatalokat?
A világ számos országában még nem olyan szigorúak a dohánytermékek árusítására, reklámozására és marketingjére vonatkozó szabályok, mint az Európai Unióban. Ezekben az országokban számos olyan fogással próbálja megnyerni a dohányipar a fiatalokat, melyek számunkra már elképzelhetetlenek.
Az afganisztáni események után újra migrációs hullám érheti el hazánk déli határait, ezért különösen aktuális kérdés, mit várhatnának a magyar emberek a baloldaltól.
Például: Cigaretta szálankénti árusítása iskolák környékén Cigaretta automata elhelyezése olyan helyeken, ahol fiatalok gyakran megfordulnak Jogi erőfeszítések a dohányzás visszaszorítása ellen hozott intézkedések megtámadására pl. Az elmúlt években megnövekedett az érdeklődés az elektromos cigaretták és az egyéb melegített levegőt kibocsájtó termékek iránt.
Lábléc menü
A dohányipar egyre több közösségi média szereplőt, influencert keres meg, hogy jelenítsék meg veszélyes termékeiket. Az ilyen reklámok gyakran megkerülik a hagyományos reklám és promóciós szabályozást, mivel a dohányzásellenes egyesület nem reklámként jelenítik meg, hanem beágyazzák a különböző közösségi médiatartalmakba.
Ez különösen aggasztó a fiatal nők és lányok körében, hiszen ők az influencerek elsődleges célpontjai.
Az elektronikus termékek esetében is igaz a fiatalokat vonzó és megtévesztő marketingfogások alkalmazása, például: A fiatalok számára vonzó ízesítések használata — cseresznye, rágógumi, vattacukor — amely arra ösztönzi a fiatalokat, hogy alábecsüljék a dohánytermékek dohányzásellenes egyesület gyakorolt káros hatását, így bátrabban kezdik el használni őket.
Divatos megjelenés és dohányzásellenes egyesület csomagolás, melyeket könnyű magukkal vinni, és nem is a klasszikus dohánytermék formájában jelennek meg — USB stick, pendrive, vagy édesség formájú termékek.
Ne Gyújts Rá!
Cselekedjünk Nem engedhetjük meg, hogy egy újabb generációt tévesszenek meg a dohányipar hazugságai, melyekkel elhitetik, hogy a választás szabadságát hirdetik, miközben igazából a profitjuk végtelen növekedését szeretnék biztosítani — figyelmen kívül hagyva, hogy évente milliók az életükkel dohányzásellenes egyesület ezért. A WHO arra kéri a véleményformálókat előadók, közösségi média szereplők, influencerek, vagy a helyi, kisebb közösségek kulcsszereplő, iskolai közösségek szereplői akik kapcsolatban dohányzásellenes egyesület a fiatalokkal, hogy fedjék fel a dohányipar manipulációját, amellyel a dohánytermékek használóinak újabb generációját akarják megteremteni.
Segítenünk kell a fiatalokat, hogy szembe szállhassanak a dohányiparral, azzal hogy eloszlatjuk a hazugságaikat és visszautasítjuk a termékeiket.
Forrás, további információ:.