Hagyd abba a dohányzást hogyan ne gondolkozz

Gondolkodj és hagyd abba a dohányzást. Dohányzó spray fórum - Dohányzó spray fórumok

Hagyd abba a dohányzást, hány nap nehéz. Hogyan éld túl az első hetet cigi nélkül? - Blikk Rúzs

Biztosan te is ismersz olyan embereket, akik egyik napról a másikra képesek voltak letenni a cigit. Ők azok, akiket később pozitív példaként említ a baráti társaság nemdohányzó fele, a még mindig füstölők pedig irigykedve figyelik.

Rossz hírt kaptak a dohányosok: újabb szigorítások jöhetnek Hagyd abba a dohányzást, hány nap nehéz.

Nem véletlen, hiszen keveseknek megy varázsütésre a leszokás. Ha te is azok közé tartozol, akik nem képesek hirtelen felszámolni a múltat, bátran nyugtathatod magad az alábbi érvekkel, melyek a hirtelen leszokás ellen szólnak. Természetesen csak akkor használd ezeket kapaszkodónak, ha mindeközben szép lassan csökkented a cigarettaadagodat.

hagyd abba a dohányzást hogyan ne gondolkozz

Teszteld magad! Ha szeretnéd hagyd abba a dohányzást hogyan ne gondolkozz, mennyire függsz a nikotintól, töltsd ki pár perces tesztünket!

Ne légy depressziós!

hagyd abba a dohányzást hogyan ne gondolkozz

Ha már megpróbáltad egyszer letenni a cigit, talán te is szembesültél vele, hogy feszült, esetleg kimondottan depresszív lelkiállapotba kerültél. Nem véletlen, hiszen az első néhány cigaretta nélküli nap során számos pszichológiai és fiziológiai változás megy végbe szervezetedben.

hagyd abba a dohányzást hogyan ne gondolkozz

Az ingerültség mellett gyakori elvonási tünet a depresszió is. Stephen R. Ha tehát hajlamos vagy a levertségre, a krónikus szomorúságra, inkább szavazz a fokozatos leszokásra! A legjobb tippek szorongás és depresszió ellen Ne stresszeld a tested!

  • Dohányzásról való leszokás 35 éves következményei
  • Hagyd abba a dohányzást, hány nap nehéz - 2 hónapos köhögés után hagyja abba a dohányzást
  • Wimp vagyok, nem tudom abbahagyni a dohányzást, Dohányzás és szoptatás Mi tart vissza a leszokástól?
  • A legjobb leszokás a drogból

A dohányzás hirtelen abbahagyása sokkolóan hathat a szervezetedre. Lehet, hogy inkább pszichológiai, mint fiziológiai ez a trauma, de akkor is túl sok lehet ahhoz, hogy kezeld.

Különösen egy stresszesebb életszakaszban nehéz azt mondanod, hogy márpedig mától nem gyújtasz rá.

Ha viszont a fokozatos leszokás mellett döntesz, testednek és lelkednek lesz ideje hozzászokni a változáshoz. A folyamatossággal időt nyerhetsz. Ha például fél év alatt a napi húsz szál cigarettát sikerül ötre csökkentened, már nem okozhatsz akkora traumát a szervezetednek, amikor a maradékról is lemondasz.

hagyd abba a dohányzást hogyan ne gondolkozz

Ne légy kibírhatatlan! Ne gondold, hogy egyedül téged visel meg, ha hirtelen leteszed a cigit. Az elvonási tünetek ugyanúgy érintik a családodat és a környezetedben élőket, mint téged.

hagyd abba a dohányzást hogyan ne gondolkozz

Az azonnali leszokás olykor szinte lehetetlenné teszi az együttélést bizonyos emberekkel. Ha egyes családtagjaiddal vagy ismerőseiddel gyakran alakul ki közöttetek konfliktushelyzet, a hirtelen leszokás még tovább ronthatja a szituációt. Az egyik napról a másikra jelentkező erős elvonási tünetek miatt sokkal ingerlékenyebb és feszültebb lehetsz, ami nagymértékben megterheli az emberi kapcsolataidat.

hagyd abba a dohányzást hogyan ne gondolkozz

Ha mégis megteszed Mielőtt még azt gondolnád, hogy minden esetben a fokozatosság a nyerő, azért vizsgáld meg az érem másik oldalát is. Mivel a hirtelen leszokás mellett is szól néhány érdekes érv, előfordulhat, hogy nálad éppen a gyors cselekvés válik majd be.

Olvassa el is